FREMTIDENS REGNSKAPSBYYRÅ
Om Numera
Vi vil at Numera skal være et kvalitetsstempel. En moderne samarbeidspartner som gjør jobben ordentlig, og som alltid er pågangsdriver for å ta selskapet ditt til det neste nivået.
MER ENN ET REGNSKAPSBYRÅ
Vi flytter referansepunktet
Vårt mål er å redefinere hvordan man opplever å ha en ekstern regnskapsfører. Det er slutt på tidene hvor regnskapet lå fanget hos en regnskapsfører som alltid var sen med levering og aldri tok telefonen. Nå skal regnskapsføreren være rask til å svare, kompromissløs i automatiseringen og 100% på ditt lag.
Full sky, uten unntak
Svar innen 24 timer
Ingen bindingstid
Spesifisert timeliste på faktura
VÅRE VERDIER
Slik skal vi opptre
2
Vi skal være tilgjengelig
Først og fremst skal ansatte i Numera være tilgjengelig. Som kunde i en hvilken som helst bransje ønsker man å bli prioritert og få raske svar på henvendelser. I Numera setter vi tilgjengelighet foran alt, og skal gjennom rask oppfølging sikre at kundene våre er de mest fornøyde regnskapskundene i Norge.
Svar på epost innen 24 timer
Svar på telefon innen 24 timer
Eksisterende kunder prioriteres
2
Vi skal være fremtidsrettet
Numera er drevet av unge og teknologinteresserte mennesker. Regnskap er ikke lenger en monoton jobb hvor man puncher bilag hele dagen. Vi skal være effektive i bruken av skybaserte systemer og integrasjonene mellom disse. Vi anser lidenskapen for IT som vår største konkurransefordel.
Full sky, uten unntak
Tidlig ute med nye løsninger
2
Vi skal være ærlig
Numera skal tjene penger fordi kundene våre gjør det bedre med oss på laget. Et ærlig og transparent forhold er snarveien til lojale kunder og felles suksess. Vi er såpass selvsikre på kvaliteten på det vi leverer at vi gjerne viser kortene, både når det gjelder timeføring og pris.
Prisliste på nettsiden
Like timepriser til alle kunder
Alltid faktura med spesifiserte timelister
KOMPROMISSLØS VISJON
Slik blir vi best i klassen
Alle kunder i Tripletex
Alle kunder har integrert bank
Alle betalinger i Tripletex
Innbetalinger bokføres automatisk
Integrert purring og inkasso
Integrasjon mot tredjeparter
Nyeste teknologi
Numera skal alltid ta i bruk de beste skybaserte systemene på markedet. Det betyr at vi aldri nøler med å bytte system hvis vi vet at det vil komme kundene våre til gode.
GRUNNLEGGENDE PRINSIPPER
Dette lover vi
Best oppfølging
Numera skal skape verdi for kundene gjennom rask responstid på henvendelser. Det betyr at vi alltid skal besvare eposter eller ringe opp igjen innen 24 timer.
Rask rapportering
Numera skal skreddery gode rapporter som kundene våre faktisk ønsker å bruke, og samtidig levere disse bare noen dager inn i neste periode.
BLI KUNDE I NUMERA
Å bytte regnskapsbyrå er mindre komplisert enn mange tror
Koster det noe å bytte regnskapsfører?
Hvis du bruker Tripletex fra før koster det ikke en krone å bytte til oss. Vi overtar tilgangene til tidligere regnskapsfører, sammen med all tidligere dokumentasjon. Hvis regnskapet ditt føres i et annet system, vil det påløpe etableringskostnader fra Tripletex (normalt rundt 2.500 kr for en gjennomsnittlig bedrift), samt lisenskostnader ut oppsigelsestiden i det gamle systemet.
I Numera tar vi ikke betalt for å innhente dokumentasjon fra tidligere regnskapsfører, men vi kan ikke garantere at tidligere regnskapsfører ikke fakturerer for timene medgått til å sende over dokumentasjon.
Er det noe jeg må gjøre ifm. byttet?
Hvis Tripletex: Vi sender forespørsel til Tripletex om å få tilgang til systemet. Det vil da dukke opp en varselbjelle i Tripletex hos brukeren som er kontoadministrator for selskapet. Dette er som regel brukeren til daglig leder. Når tilgang er godkjent er siste jobb å fjerne tilgang til tidligere regnskapsfører.
Hvis annet system: Etter tilbudet fra Numera er akseptert, vil vi samme dag ta kontakt med tidligere regnskapsfører for å få utlevert dokumentasjon.
Hvordan blir man kunde hos Numera?
Vi starter med et møte på Teams hvor vi tar en gjennomgang av behovene og ønskene til din bedrift. Deretter vil vi sende en oppdragsavtale til elektronisk signering, og når denne er signert sender vi en samordnet registermelding slik at vi offisielt blir registrert som regnskapsfører i Enhetsregisteret og får nødvendige tilganger i Altinn.
Etter dette oppretter vi Tripletex eller søker om tilgang dersom bedriften bruker dette fra før og deretter innhenter dokumentasjon fra tidligere regnskapsfører.
Hvor lang tid tar det før alt er på plass?
Informasjon kommer
Interessert i et samarbeid?
Vi vil veldig gjerne samarbeide med selskaper som ønsker effektiv skybasert regnskapsføring. Vi lover en hyggelig prat uten slitsomme salgsteknikker.