![6 Priser til Konsulentbistand, Bokføring, lønn og fakturering og mer](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2022/09/6.png)
48-TIMER ONBOARDING
Slik blir du kunde
I Numera lever vi etter én ufravikelig regel: Vi fører kun regnskapet for kunder som er villig til å flytte alle regnskapsfunksjoner til skyen. Til gjengjeld kan vi garantere at regnskapet blir ført mer nøyaktig, billigere og mye raskere.
1. Presentasjon
Vi presenterer Numera og gjennomfører en behovsanalyse sammen med deg, enten fysisk eller på Teams/Meet.
30-60 min
2. Oppdragsavtale
Hvis du ønsker å inngå et samarbeid med oss sender vi deg et utkast til oppdragsavtale. Denne signeres elektronisk av begge parter med BankID.
Innen 24 timer etter møtet
3. Legitimering
Etter krav i Hvitvaskingsloven må vi legitimere alle kundene våre med BankID. Dette gjøres elektronisk gjennom Signant Kundekontroll.
10 min
4. Registermelding
Vi sender inn Samordnet Registermelding i Altinn som registrerer Numera AS som regnskapsfører i Brønnøysundregistrene. Meldingen signeres elektronisk i Altinn.
5 min
5. Tilganger
Vi oppretter Tripletex og sender deg epost med innloggingsdetaljer. Hvis du allerede har Tripletex søker vi om byråtilgang som selskapet godkjenner.
15 min
6. Oppstartsmøte
Vi gjennomfører et detaljert oppstartsmøte hvor vi kartlegger rutiner og systemer i din restaurant, basert på spørsmål vi har forberedt på forhånd.
1 time og 30 min
ENKELT Å BYTTE
Slik blir du kunde i Numera
Vi har strømlinjeformet onboardingprosessen i Numera. I løpet av 48 timer har du restaurantregnskap i gang hos oss, inkludert betaling via integrert bank.
BLI KUNDE I NUMERA
Å bytte regnskapsbyrå er enn mange tror
![Favicon](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2022/08/Favicon-1.png)
FAQ
Vanlige spørsmål
Vårt mål er å redefinere hvordan man opplever å ha en ekstern regnskapsfører. Det er slutt på tidene hvor regnskapet lå fanget hos en regnskapsfører.
REFERANSER
Våre kunder
![KaruLasa](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KaruLasa.png)
![KaruLim](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KaruLim-1.png)
![KaruNektar](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KaruNektar.png)
![KaruPorFavor](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KaruPorFavor.png)
![KaruPor](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KaruPor-1.png)
![KaruCentropa](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KaruCentropa.png)
![180531 Geita Logo](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/04/GeitaLogo_svartfelt.jpg)
![Bukken_vinbar_orig_logo](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/04/Bukken_vinbar_orig_logo1.jpg)
![KarOslo](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2024/02/KarOslo.png)
![Stine-kontakt-morklilla](https://www.numera.no/wp-content/uploads/2022/09/Stine-kontakt-morklilla-1.png)
Lurer du på noe?🙂
Jeg heter Stine og er ansvarlig for onboarding i Numera. Du kan spørre meg om alt som står på denne siden eller andre generelle spørsmål om hvordan du blir kunde hos oss.
Et lite ord om tilgjengelighet
Det finnes ingen bedre følelse enn å ta kontakt med en du stoler på og få gode upartiske råd som løser problemet ditt. Hjelpesløsheten man en gang satt med erstattes av en følelse av mestring og fornyet pågangsmot. Det er denne følelsen av at man alltid har noen på laget vi ønsker å assosieres med i Numera.
Svar på epost innen 24 timer
Svar på telefon innen 24 timer
Lønn er øverste prioritet
Ingen frister overgås uten forvarsel